Alla inlägg den 9 juni 2011

Av carpediem - 9 juni 2011 23:18

Dagarna går och snart är det semester. Det ska bli så himla skönt. Hoppas bara att det blir bra väder. Behöver ju inte vara det varenda dag, men till största delen. regna får det gärna göra på nätterna.

Jag har det verkligen väldigt bra, vill egentligen inte klaga, men lite måste jag i alla fall få ur mig.

Det som är jobbigt är att ha en man som inte kan göra något hemma om jag inte säger åt honom vad som ska göras. Annars så sitter han bara framför datorn. Han engagerar sig över huvud taget inte i någonting här hemma, varken mig, barnen eller hemmet. Ingenting annart heller. Pratar jag med honom måste jag ofta säga samma  sak ett par gånger innan han svarar. Det går liksom inte att föra en konversation.Ibland undrar jag om det är något fel, något sjukligt, att han inte kan göra något på eget initiativ, att han inte reagerar när jag säger något, att han ofta blir irriterad, men å andra sidan... Jobbigt är det och tråkigt är det och irriterande är det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards