Alla inlägg den 4 februari 2011

Av carpediem - 4 februari 2011 21:28

Maken har kommit hem efter att ha varit på ett event i fyra dagar, utomlands. Kändes lite konstigt då han inte har hört av sig under hela tiden, förutom ett litet sms varje dag, efter att jag först skickat ett till honom... När jag frågar honom, efter att han kommit hem, varför han inte kunnat bemöda sig med något samtal, så säger han "jag ringde ju i onsdags". I onsdags?? Jag har inte prata med dig under hela tiden, så då måste det ha varit någon annan du ringde till, säger jag. Jag undrar ett tag om jag håller på att bli lite senil, så jag måste för säkerhets skull kolla i mobilen så att det verkligen stämmer att jag inte fick något samtal. Mycket riktigt - inget samtal alls. Undrar vem som är senil, eller...

Jag berättar att sonen varit dålig under veckan och att vi tillbringat två nätter på akuten. Det enda maken säger till sonen är "jag hörde att du varit dålig..."

Lite mer engagemang tack! Men det kan man kanske inte begära när engagemanget inte funnit under hela barnens uppväxttid.

Suck!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards